Esiletõstetud postitus

KÜ VASARA 25 ESIMEES RÜNDAB ELANIKKU

VAATA VIDEOT!!! . 

esmaspäev, 18. aprill 2016

VIDEO! POLITSEI KÜLASTUS VASARA 25
KÜ ESIMEHE SEADUSVASTASE KÄITUMISE PÄRAST

 


18.04 takistas KÜ Vasara 25/1 esimees minu õigust koguda allkirju erakorralise koosoleku kokkukutsumiseks.
Miks? Mis teda häirib?

Asi läks nii tuliseks, et pidin kutsuma politsei. Politsei saabus ning keelas KÜ esimehel sellise tegevuse ehk minu takistamise. Alguses ta ei suutnud selle mõttega harjuda, kuid pidi leppima politsei rangel korraldusel
Rein Värv ütles mulle: "Mul on keelatud käia teistel korrustel, lõhkuda ustele."
Politsei ütles talle: "Inimesel on õigus käia, võtta ühendust, kutsuda kokku erakorraline koosolek. Arno ei häiri kedagi ja see on tema õigus. Ja pealegi ei lõhu vaid koputab"Rein Värv: "Näete, lõhub ju!"Politsei: "Täiesti normaalselt koputab, teil pole õigust teda takistada ning ärge käige tal kannul!"
Minule ütles politsei: "Kui ta veel takistab, siis helistage uuesti meile!"

.
Sain edasi informeerida neid kes olid kodus. Aga nüüd ma tean põhjust miks te teda kardate- ta on suhteliselt vägivaldne ja ei jaga infot.

Võtke minuga julgemalt ühendust. Paljud korteriomanuikud on seda teinud.
Mõni allkiri on puudu erakorralise koosoleku kokku kutsumisest.

Minule ütles Rein: "Sulle ma infot ei anna. Ainult kohtu kaudu."

Kui sai alustatud, viin selle ka lõpuni.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar